Det er vigtigt at have en stabil og sikker hosting-løsning. Det ved du, hvis du driver en B2B-hjemmeside. En god hosting-løsning skal kunne levere hurtige indlæsningstider, være pålidelig og give dig mulighed for at skalere op eller ned med hensyn til din trafikmængde. Derudover bør den også være let at administrere og konfigurere, så du kan fokusere på din sides kerneindhold. Med en Simply rabatkode kan du få 15 måneders hosting, men kun betale for 12. Der findes naturligvis et udvalg af webhoteller, som du kan vælge imellem, så du får det produkt, der passer bedst til dine – og især dine kunders – behov.
Webhosting-løsninger der passer til netop din B2B hjemmeside
Når du skal vælge en webhosting-løsning til din B2B hjemmeside, er det vigtigt at overveje dine behov og krav. Først og fremmest skal du tage stilling til, hvor meget plads du har brug for. Dette afhænger af størrelsen på din hjemmeside og de filer, der skal gemmes på serveren. Derudover skal du overveje, om du har brug for et dedikeret eller delt hosting-miljø. Et dedikeret miljø giver dig mulighed for at have fuld kontrol over serveren og dens ressourcer, mens et delt miljø er billigere og nemmere at administrere. Derudover er det smart, hvis du lige forsikrer dig om, at hostingudbyderen kan levere den nødvendige support til din hjemmeside. Skal du bruge 24/7 telefonisk support eller er hurtig respons på e-mails nok?
Optimalt webstedslayout for øget konverteringsrate
Et godt hjemmesidelayout er afgørende for at øge konverteringsraten. Det er vigtigt, at man har et design, der er let at navigere og brugervenligt. Dette betyder, at det skal være tydeligt, hvor kunderne skal klikke for at finde de informationer, de søger. Det kan gøres ved hjælp af farver og ikoner, som gør det nemmere for brugeren at finde rundt. Derudover bør du også sørge for at have en god struktur på sitet, så det er let at navigere. Dette kan gøres ved hjælp af overskrifter og underoverskrifter, som giver et overblik over indholdet på siden. Og med hensyn til hastigheden på sitet, så er det jo efterhånden velkendt, at en loadinghastighed på mere end 4-6 sekunder skræmmer kunderne væk. Derfor skal du passe på antallet af store billedfiler og andet indhold, som kan trække hastigheden ned. Alt i alt er et godt layout alfa omega for en god konverteringsrate, da det giver en god brugeroplevelse og dermed øget sandsynlighed for et salg.